6 Nisan 2015 Pazartesi

Ara Beni Eğlenelim

                   Ara Beni Eğlenelim

Ara Beni Eğlenelim filminde iki üniversiteli genç kızın hikayesi anlatilmaktadir.Bu iki genç kiz aslinda birbirinden nefret eden anlaşamayan iki arkadaşlardir. Fakat masraftan kaçmak için eve çıkmaya karar verirler. Ama yağmurdan kaçarken doluya tutulan bu kızlar lüx bir apartman dairesi kiralayinca işler hiçde umduklari gibi olmuyor. Lauren ve Katie evin kirasina ödeyemedikleri için ilginç bir işe girişirler. Bu iş ne mi? 0800 lü sex hattı. Evet yanlış okumadiniz bu üniversiteli sexy kizlar erkekleri eğlendirmek ve bu işten parada kazanmak için eve 0800 lü bir hat alırlar. Daha sonra anlaşamayan Lauren ve Katie bu işten iyi paralar kazanmaya başladıktan sonra cok iyi dost olmaya başlarlar. Ara Beni Eğlenelim film izlemenin eğlencesi asıl burdan sonra başliyor. Ne mi oluyor. Kizlardan birinin ailesi yanlarina gelir ve eğlence ve macera burdan sonra başlar. Kaçamak ve gizli konuşmalar yakalanmalar sizi çok eğlendirecek. Beyazfilm olarak bu film izlemenmez mi diyoruz ve izlemenizi şiddetle tavsiye ediyoruz. Beyazfilm iyi seyirler diler.


Ara Beni Eğlenelim Afiş Kapağı gerçekten hoş olmuş durumda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder