14 Nisan 2015 Salı

The Amazing Spider Man 3

             The Amazing Spider Man  3


         Marvel serisisin yeni boyuta geçen filmindeki 3. seri filmi olan The Amazing Spider Man 3  izleyicileriyle  çok uzun bir süre kucaklaşamayacak gibi çünkü çekimlerine daha yeni yeni başlanan filmin  söylentilere göre vizyon tarihi 2017 yılı gibi uzun bir süreden bahsediliyor.Bunun yanın sıra en yüksek bütçeli örümcek adam izle filmi olma yolunda ise adımların atıldığı bunun gişe sonucuna tesir etmesi için çalışılacağı biliniyor.Film izleyicileride her zaman bilecektir ki The Amazing Spider Man  3 serisinden önce uzun bir süre devam eden seriyle çok büyük beğeni ve hayran kitlesi kazanılmıştı yeni örümcek adam serileri ilede seriyi hem yenilemek istediler hemde daha kaliteli hale getirtme çabaları içine girdiler bana sorarsanız o eski büyü biraz dağılmış gibi geldi bilemiyorum ama :) bana belki sevenler olacaktır bilmiyorum ama tabiki herkesin kendi kararına kimse karışamaz :D .  Ayrıca  film izle serileri içinde BeyazFilm olarak sizlere hassayiyetle araştırmalarımızı yapıyor ve yapmaya devam edeceğiz bu yüzden bizlere vereceğiniz destekler çok önemli olduğunu söyleyerek rica ediyorum sizlersiz hareket edemeyeceğimizi belirtiyorum.Hd film izle seçeneklerimizlede film izlemenin boyutunu çeşitlendirmeye çalıştık.Sizlere bol sinemalı günler dileyerek bir sonraki makalelerimizde yeni araştırmalarla karşınıza gelmeyi sabırsızla bekliyoruz.



1000x1200 px boyutunda resimdir.

                         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder